mandag den 22. juni 2009

Kort med Flower Soft

Her kommet et par eksempler på kort lavet med det spændende nye legetøj Flowersoft. Jeg har brugt cykelstemplet som Flowersoft har lavet. Det er stemplet på akvarel papir og herefter farvelagt med farveblyanter og vandpensel.
Jeg valgte at bruge den mixede bøtte Flowersoft til cykelkurv på cyklen. det er rigtig let at arbejde med, bare put limen på området og drys flowersoft'en på. Jeg trykkede den lidt fast for at være sikker på god dækning, herefter kunne overskydende drys rystes af kortet.
Papiret er fra Heidi Grace "only time". Blomsten er udstanse med forskellige størrelser daisy. Bemærk i øvrigt at begge kort er lavet i str A5, altså et foldet A4 karton.




Her kan du se et nærbillede af cykelkurven. Da det er den blandede bøtte Flowersoft jeg har brugt giver det et rigtig godt spil i blomsterkurven.



Næste kort er lavet med samme teknik, her er benyttet papir fra Magenta. Jeg var meget positivt overrasket over hvor let Flowersoft er at bruge, jeg sad med et par kollegaer der er rimeligt nye indenfor hobby verdenen og de lavede de smukkeste kort med denne teknik. Det er kun fantasien der sætter grænsen, prøv at benytte det til at lave et "blomster bed" for foden af din Magnolia sommerpige, eller hvad med et stempel med mange grene og små blomster, lave små prikker af lim ved blomsterne og put Flowersoft på.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...