fredag den 31. juli 2009

Godtesen - take two :-)

I skal da lige have et billede af det sidst producerede layout fra designpakken jeg modtog for nyligt. Jeg er lidt vild med den store blomst som Crate paper har lavet i Lillian serien, men jeg bestemte mig til at bruge den lidt anderledes end normalt, jeg klippede den i to stykker der ikke var lige store, og monterede dem i hver side af papiret.
Også min journaling blev lidt anderledes, jeg har nemlig skrevet den med hvid tush hele vejen langs kanten af blomsten. Alene det at skrive i hånden er en udfordring, men så også direkte på layoutet..........pyh.

Denne gang valgte jeg selv at lave mine blomster til layoutet i stedet for at bruge færdige blomster. Her har jeg brugt daisy punch i størrelse XL, L og M, og de har alle fået "karakter" ved hjælp af character shaperen og et blødt underlag. Som blade valgte jeg denne gang at bruge evergreen punchet, jeg er helt vild med den smukke gren.
Blomsten er samlet med en brad - og underlaget for blomsten er en 2" scalloped circle udstansning i grøn papir der matcher matte og grene.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...