tirsdag den 9. marts 2010

Cling Puzzle Stempler

Har du set de nye stempler som er kommet i butikken? de hedder "Cling Puzzle" og består af et sæt af umonterede stempler der kan sættes sammen som du har lyst. Jeg har været forelsket i dem i et stykke tid, og i lørdags fik jeg et sæt som jeg straks måtte afprøve da jeg kom hjem.
Til det første kort brugte jeg en teknik jeg så i Ejsing i weekenden. Her stemplede jeg med embossing sværte og dryssede med hvid embossing pulver. Herefter fandt jeg en stempelsværte frem og Tim Holtz applikation tool og sværtede med cirklende bevægelser henover stempelmotivet. Dette får den hvide embossing til at træde meget tydeligt frem og samtidig den distressede fornemmelse med ink. Her er pyntet med hvide stickers og det fantastiske Martha Steward punch "Monarc butterfly".

Næste stempel blev med en ny opsætning, her benyttede jeg samme teknik igen men denne gang satte jeg det op i en kvadrat. Her er det ikke så let at se 3D effekten men den lille kvadrat med sommerfuglen er lavet for sig selv og monteret med 3D puder ovenpå hovedmotivet - jeg kan ikke helt finde ud af at lave flade kort endnu, der skal altså bare lidt 3D fornemmelse over det :-)

Sidste eksempel med stemplerne er hvor jeg har valgt at bruge hele sættet og har brugt farveblyanter og vandpensel til at farvelægge motivet.
Jeg er ikke færdig med at eksperimentere med disse fantastiske stempler, næste projekt bliver helt sikkert at lave dem som små separate brikker som kan monteres på kortet i sirligt mønster.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...