søndag den 21. marts 2010

"Gamle papirer" fra October Afternoon

Kender I det med, at man tilfældigt får øje på nogle lidt ældre papirer og pludselig ser dem på en helt ny måde ?? Det skete forleden for mig, da jeg gik rundt i butikken og pakkede ordrer. Du kan finde papirerne her: http://gittes.dk/shop/october-afternoon-313c1.html
Så jeg måtte lige lave dette kort - med papirer fra serierne "Weathervane" og "Couty Fair".
Jeg er i øvrigt begyndt at lave rigtig mange af mine kort på hvidt basis-karton i målet 14x28 cm. Så hvis man folder det på midten, så får man et kort i str. 14x14 cm. Man kan også vælge at folde 7 cm ind fra hver side - så får man et gatefold-card, som åbner på midten.
Når man bruger den hvide basiskarton, så behøver man ikke tænke på at komme hvidt papir i midten af kortet, for at kunne skrive i det - og kortet bliver også billigere, når man kan nøjes med at dekorere forsiden med karton og mønsterpapir.
En pakke med 100 basiskort koster 65 kr.: http://gittes.dk/shop/kort-karton-hvid-14x28-7920p.html

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...