fredag den 19. marts 2010

Gaveæske til pengegaven

Nutidens konfirmander ønsker sig vist mest penge til deres konfirmation. Men det er jo kedeligt at komme med en kuvert med et købetelegram i hvid kuvert og med et passende antal pengesedler. Her er en lille ide til at pynte en æske og bruge den til pengegaven eller som her et gavekort. Det handler egentlig bare om at få øjenene op for mulighederne, som ofte viser sig i hverdagen. Her har jeg pyntet en cigaretdåse, som jeg fik af en kollega. Han kiggede godt nok underligt på mig da jeg sagde til ham at de dåser måtte han ikke smide ud - dem ville jeg godt overtage. Jeg målte op og klippede karton i en størrelse som lige er en mm mindre end fladerne på dåsen. Bemærk at overside og underside og de to inderside ikke er helt samme størrelse. Det giver bedst resultat hvis de måles op hver for sig. Jeg har så pyntet forsiden og indersiderne med et stykke mønsterpapir - uden alt for vildt mønster - papiret er skåret i en passende størrelse til et Around the page combo punch fra Martha Stewart. Se et af slagsen her: http://hobbyboden.dk/shop/around-the-page-8549p.html

Her lige et nærbillede af pynten på forsiden


Og her ser I indersiden, hvor gavekortet er nederst og øverst en side som giveren kan skrive sin hilsen på.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...