søndag den 21. marts 2010

Lav din egen "Glimmer Mist" med Liquid Pearls

Jeg læste forleden et tip på Scrapsisters' Forum om at man kunne bruge Liquid Pearls til at lave sin egen glimmer spray af. Så den teknik måtte jeg jo lige afprøve.
Du skal bruge:
Liquid Pearls fra Ranger - her har jeg brugt farven Gold
Mini Mister sprayflaske (eller anden lille vandforstøver)
Vand fra hanen

Fyld vand i misteren og klem lidt Liquid Pearls ned i den bagefter. Jeg bruge cirka forholdet 1 del Liquid Pearls til 10 dele vand.
Skru låget på og ryst den grundigt, indtil alt er opløst.
Nu kan du spraye din egen glimmer-/perlemors-mist på dine projekter. Bagefter skal de lige lægges til tørre, før du kan bruge dem.

Jeg har sprayet på både blomsterne (ganske almindelige Prima papirblomster), på den udstansede sommerfugl og på det udskårne hjerte.
Hjertet er i øvrigt en af de nye Joy! stencils jeg netop har fået hjem, og som kan bruges i f.eks. BigShot eller Cuttlebug.

På nærbilledet her kan man bedre se glimmer-effekten. Den cremefarvede blomst var faktisk helt kridhvid fra starten !!

3 kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...