torsdag den 10. juni 2010

bryllupskort med ranger..

Dette bryllupstelegram er lavet med distress-ink fra Ranger, perfect pearls og et træ-silhouettestempel... Selve kortet er lavet med karton fra Coordinations som fåes i utrolig mange forskellige farver. Jeg har brugt mit blending tool fra Tim Holtz der er uundværligt når man arbejder med distress inks. Det gode ved disse inks er at de flyder (blender) utrolig godt sammen og man kan lave rigtig mange finde farvekombinationer ved at kombinere de forskellige inks. De fåes i 36 farver der alle er lidt dushede i det og mange af dem kan fåes i butikken.
Tim holtz har lavet en video om nogle af teknikkerne som man kan bruge og den er meget inspirerende at se.. http://www.rangerink.com/videos/videos_timdistress.htm

Efter at have blendet en baggrund på hvidt glat karton og lader det tørre, har jeg brugt et baggrundsstempel for at bryder farverne lidt. Der efter har jeg sprøjtet perfect pearls omløst i lidt vand på kartonet for at give det et perlemorsskær. Jeg har stemplet et par sorte træer med et silhouette stempel.. disse kan fåes i mange forskellige udgaver http://gittes.dk/shop/stempler-paa-traeklods-124c1.html

til sidste har jeg bundet lidt snor omkring kartonet, monteret det først på hvidt karton og derefter på det grønne kort som jeg startede med at folde. Et par halv perler på for at forstærke bryllups-temaet, et tekst stempel som handler om kærlighed på en lille rest matchende karton, hævet med et par 3D puder..

Håber I kunne lide dette lidt anderledes bryllupskort.. I morgen viser jeg et lille minialbum med strandråd til bryllupsrejsen..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...