torsdag den 8. juli 2010

mini-strand-album

Jeg har lavet et lille mini album med strandråd til en kær veninde her i sommervarmen. Albummet er et mini-tag album fra butikken som jeg har beklædt med papirer fra Graphic45 serien "on the boardwalk".
Forsiden her har fået et par falske sting efter denne metode med en sort og en hvid pen..
I kan læse mere om hvordan man gør her: http://www.scrapsisters.dk/magasin/index.php/component/content/article/40-scrapskolen/312-falske-syninger

Alle siderne er dekoreret med papiret fra serien, der også er fyldt med motiver lige til at klippe ud og dekorere med. Jeg har brugt bogstavsstickers til teksten på de forskellige sider.
Jeg har brugt flade blomster for at gøre albummet nemmere at lukke, og jeg har brugt et almindeligt bånd til at lukke med, bundet i en almindelig sløjfe.


Nogle af siderne er så farverige i sig selv at det slet ikke er nødvendigt at komme pynt på ;-)




Det sidste i rækken af strandråd er selvfølgelig at "se fantastisk ud"

Tak fordi I kiggede med, håber I har fået lidt inspiration her i sommervarmen.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...