søndag den 22. august 2010

en lille værtindegave

En lille kurv fyldt med lækre sager er altid godt lige at have ved hånden hvis man skal i byen. Jeg har lavet en lille kurv af dotted swiss bazill karton, farven "butter". Jeg har beklædt den med papiret "gondola" fra 7gypsies. Det er fra serien Venice. Generelt er papir fra 7gypsies holdt i lækre støvede farver. Så er man til det er det et paradisisk mærke :-)
Kurven har jeg beklædt med papir på alle 4 sider og så pyntet. Her kan I se små punchede sommerfugle, retroflower og swirl alt sammen punchet i hvidt kortkarton. Papiret har fået walnut stain rundt i kanten for at give den der gamle effekt.

Den ene side har tre små retroflowers limet på, med små selvklæbende perler i midten. Perlerne fåes i et utal af farver til meget rimelige priser. Jeg har kun limet midten af blomsterne fast og så vippet kronbladende lidt ud, for at give lidt 3D effekt.

I selv æsken har jeg placeret en cellofanpose, hvoraf jeg har klippet limstykket væk sådan at den fik en pænere top. Jeg har placeret karameller i posen og bundet den til med et stykke ternet bånd der passer i farven. Der er netop kommet store bånd ruller i butikken. Hele 20 meter for KUN 39 kr.. det er da billigt! Kig under nyhederne i butikken og se alle de andre lækre ting Gitte har fået hjem i disse dage. Man kan kun blive fristet.

Her ses kurven fra den sidste side. Martha Stewarts store monarch sommerfugl pryder siden suppleret af en perleswirl. Jeg har også brugt en borderpunch hele vejen rundt i kanten for oven for at skabe en kurv-fornemmelse.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...