søndag den 26. september 2010

At komme ud over de sædvanlige grænser

Indimellem kan det være rigtig sjovt at lave noget, der er helt anderledes end det man plejer.
I torsdags i Scrapsisters' Scrapklub, hvor vi mødes online, var oplægget at vi skulle prøve at bruge et die-cut-ark papir, altså sådan et med en udskåret kant hele vejen rundt.
Jeg havde et liggende, som jeg købte engang, uden egentlig at vide hvad jeg egentlig ville bruge det til.
Så det blev fundet frem igen, og så var det bare i gang med at finde et par billeder, der kunne matche.
Samtidig havde jeg lige læst om lidt om splatter-teknikken, hvor man stænker ink (blæk) eller lignende ud over sit papir. Så det måtte også prøves, omend i en lidt behersket form (der er både lidt brune og lidt røde stænk på mit LO).
Og når jeg nu var i gang, så kunne jeg jo lige så godt komme HELT derud hvor jeg ikke kunne bunde, og afprøve noget andet sjovt, som f.eks. maling.
Og da jeg skulle finde pynt frem, så fandt jeg flere forskellige sjove blomster, som jeg satte i lag - og endelig fik jeg også brugt en muffinform.
Her er et nærbillede af et par hjemmelavede blomster.

Og her et nærbillede af detaljen med pilen. Jeg skitserede den først i hånden med blyant, og så tegnede jeg den op med hhv. en tynd og en tyk tus bagefter.


3 kommentarer:

  1. Lækre blomster og fed pil. Flot LO og så fik du jo brugt et stykke papir der havde ligget længe.

    SvarSlet
  2. Jeg er helt vild med dit LO!! Elsker de forskellige blomster, farver, - hele indtrykket det giver! Flot arbejde!!

    SvarSlet
  3. Fed pil : ) og lækre blomster, du har lavet= skønt Layout
    Dejligt at kunne bruge noget, man "bare" har liggende

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...