mandag den 18. oktober 2010

Halloween tema uge

I denne uge vil jeg prøve at vise lidt inspiration til temaet Halloween. Udgangspunktet for alt hvad jeg laver denne uge er den fantastiske Halloween serie fra Graphics 45.
I dag vil jeg starte med et enkelt halloween kort, du kan bruge det til en invitation eller hvis du tilfældigvis skal til fødselsdag i den periode. Jeg har raspet kanterne på de to nederste stykker papir meget groft, det skulle revne godt ned så det virkede meget slidt. Kanterne har så fået en gang sort ink igen for at holde den rå stil.
Derefter fandt jeg en side fra en gammel bog, rev den i to stykker og krøllede den hårdt sammen. Da jeg åbnede det igen fik det en omgang med distress ink både på kanten og let henover papiret for at det skulle se rigtig brugt ud.
Motivet er fra et af papirene i serien Halloween in Wonderland, jeg har glippet det ud tæt på kanten og monteret det på sort karton så det har en smal matte.
Teksten "boo" er skrevet med thickers, jeg havde dem kun i brun i denne skrift type så de blev lige duppet med en gang sort stazon stempelsværte.
Kortet er afsluttet med et hvidt stykke indeni så man stadig kan skrive tekst i kortet selv om det er sort :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...