torsdag den 11. november 2010

Et par hurtige julekort

Jeg vil lige starte med at beklage den dårlige billedkvalitet, men det er altså rigtig svært at nå hjem og få taget billeder i daglys lige for øjeblikket :-)

Når jeg skal lave julekort i større mængder så vælger jeg som regel en rimelig enkel tilgang, jeg skal jo også være færdig :-) men omvendt så skal de altså også ligne noget!

Igen har jeg haft fat i min dejlige 8X8" stack fra Graphics 45, denne gang sammen med et par søde små blomster og lidt crystal swirls i sort. Center på blomsten er en flot råhvid loden brad.
Det andet her er meget enkelt. Jeg har brugt tre forskellige stykker papir fra stacken, motivet kommer også herfra -her har jeg klippet til kanten så vinger titter ud af rammen på motivet.

Pynten er igen de dejlig dies fra Marianne design, denne gang med lidt glimmerlim i midten og bladene er udstansede.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...