søndag den 7. november 2010

"Harmonika"-album

Jeg har lavet et lille anderledes minialbum. Her ses det lukkede album inden det blev pyntet.

Og her er albummet åbent. Som det kan ses her består "siderne" i albummet af 3 kvadrater. Man kan faktisk udvidde albummet med flere sider. Her er brugt 2 kvadrater af mønsterpapir (min favorit papirserie for tiden - Capella) og et kvadrat af matchende karton. Hvert kvadrat er foldet i 4 kvadrater og på den ene diagonal. Forside og bagside på albummet er skåret ud i chipboard med denne die.


Her har jeg pyntet albummet. Jeg havde en masse billeder fra en safaritur vi var på på vores bryllupsrejse. Dem brugte jeg til albummet her. Hvis man ikke har billeder nok til at udfylde hele albummet kan man bruge mønsterpapir i stedet for nogle af billederne. Der er ikke plads til så meget pynt ud over billederne, så her er kun sparsomt pyntet med nogle enkelte blomster.

Her er er forsiden af albummet hvor jeg har pyntet med en stor blomst. Båndet er fastmonteret på bagsiden, men ikke på forsiden, for det vil forhindre albummet i at folde ud når det åbnes (taler her af erfaring - hihi).

Og her kan I se bagsiden af albummet, som jeg har valgt at pynte med et billede af "bagsiden" af turen. Jeg synes faktisk det var en lidt sjov ide. Hvis det ikke er helt tydeligt hvad billedet forestiller kan jeg fortælle at det var et "toilet", som vi kunne bruge inden vi tog på safari. Et stå-op-hul-i-jorden-toilet.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...