tirsdag den 28. december 2010

Året bedste kort - 2010

Som lovet kommer her mit eget bud på, hvilke kort der er de bedste jeg har lavet i 2010 (jeg viser dem i vilkårlig rækkefølge, da jeg synes det er svært at rangordne dem):

Kort lavet med Riddersholm Papir og med et billede lavet ved hjælp af acetone-overføringsteknik (det originale fotografi er et jeg har fundet i et gammelt familealbum og så taget en fotokopi).

Kort med Riddersholm-papir, iris'en (blomsten) er lavet i Floral Punch Craft og udskæringen bagved er lavet med en Multi Frame Die.

Orkidéer lavet i Floral Punch Craft...
Udskæringen bagved er en doily-die fra Marianne Design.

På dette kort skulle jeg afprøve teknikken, hvor man laver sin egen mist-spray vha. Liquid Pearls, som opløses i vand i en mini mister sprayflaske. Både blomster og sommerfugl har fået en tur med blandingen.

Kortet stammer fra en udfordring i Scrapsisters' Scrapklub, hvor opgaven lød på at bruge kontraster. Så jeg kombinerede blå med gul/orange.

Det eneste konfirmationskort jeg har lavet i år...
Magnolia-stempel og papirer fra Graphic45.

En hel buket Floral Punch Craft blomster...


Og en buket mere....

Mit første hybrid-julekort - dvs. et kort hvor det meste er lavet som digital scrapbooking på computeren, hvorefter det er printet ud og sat på et kort. Og så har det lige fået et par 'rigtige' blomster og brads ovenpå til sidst.


Julekort, som er dekoreret med en tag med det allerførste stempel jeg selv designede...





5 kommentarer:

  1. Hvor er de bare skønne. Og vildt forskellige. Det er herligt :)

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  3. Så smukke og forskellige kort du har valgt... Du har da været utroligt produktiv
    Ha en god dag

    SvarSlet
  4. FINE allesammen og dejligt foto af jer to. GODT nytår til dig og dine.

    SvarSlet
  5. Sikke flotte kort... jeg er stadig dybt facineret at du/man kan lave sådanne blomster, og de ligner bare så utrolig meget..

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...