fredag den 10. december 2010

Hurtigt kort

Indimellem kan det være sjovt at "snyde" lidt og lave nogle hurtige kort med ét stort stykke mønsterpapir som baggrund og kun en lillebitte smule pynt.
Papiret købte jeg på Kreativ-messen i Fredericia, og det er så smart lavet, at der er snemænd i hvert hjørne af papiret, så man kan lave fire forskellige kort af ét ark papir.
Som de fleste andre kreative mennesker, så hygger jeg mig med flere forskellige hobbies.
I forgårs gik jeg i gang med et større strikketøj for første gang i maaaaaange år, nemlig en lækker vest i 100 % uld.
Vesten kan ses på Geilsk's hjemmeside her (jeg har så valgt at lave min i limegrøn):
http://www.geilsk.dk/webshop/vis/p/stort-strik/vestpaa-i-tynd-uld-1/
Så er det bare spændende om jeg kan hitte ud af den . . . . for det er dæl'me mange år siden jeg sidst har strikket andet end sokker og halstørklæder . . .

1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...