torsdag den 23. december 2010

Ikke særligt julet...

...kan man vist roligt sige om disse kort...
Men julen er jo hjerternes fest, og det er en tid der animerer til at være god ved andre. Disse kort er også lavet i velgørende sammenhæng - nemlig til "Operation Skriv Hjem", som jeg før har skrevet om her på bloggen.

Og så var det jo en god anledning til at få testet lidt flere af de stempler, der på et tidspunkt finder vej til butikken!
Glædelig Lillejuleaftensdag - og kør forsigtigt, hvis du er en af de mange, der bevæger sig udenfor i vintervejret, for at komme frem til juleaften i familiens skød.

3 kommentarer:

  1. Søde stempler...jeg glæder mig til at få dem som jeg har bestilt, og sørme om de ikke også skal bruges til OSH ?...Glædelig jul

    SvarSlet
  2. Hej Gitte - jeg bliver bare så glad når jeg ser dine kort - tak for det - og gode tekster der passer fint. Når julen er godt inhaleret har jeg også sat tid af - først til at klargøre kort der er på lager og derefter selv at få lavet nogle flere. RIGTIG god jul - mon Samsø også er dækket godt med sne?? Her har vi ihvertfald RIGELIGT. RIGTIG god jul til dig. Knus Charlie

    SvarSlet
  3. Glædelig jul til dig og dine.Det har været hyggeligt at se dine kort i løbet af december.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...