onsdag den 22. december 2010

Naturens egen Julepynt

I dag vælger jeg at springe over hvor gærdet er lavest (dvs. at jeg ikke viser egne kreative projekter frem), og viser i stedet hvordan naturen har været så sød at dekorere vinduerne i staldbygningen, hvor jeg har min butik.
De smukkeste, smukkeste is-krystaller...

En hurtig tur ud med kameraet - og så kan jeg ellers bruge resten af dagen på at producere og teste den næste stempelkollektion i eget design !!


Og har du så i øvrigt husket at tjekke Design Team'ets blog http://hobbyboden-dt.blogspot.com/ - hvor Anne (Fru N) i går har lagt sit første projekt ud som DT-medlem?
Du kan også læse hendes egen præsentation af sig selv.
.

3 kommentarer:

  1. Hold da op nogle flotte billeder!

    SvarSlet
  2. Ja - der kan vi ikke være med med alle vore fine materialer. UTROLIGE fotos af smukke sneblomster. BRRR det ser koldt ud. Hvis jeg ikke når forbi igen inden jul - så RIGTIG GOD JUL til dig og tak for i år. =0)

    SvarSlet
  3. Skønne billeder, så smukt du lige har fanget det med kameraet

    Hermed vil jeg ønske dig og din familie en glædelig jul

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...