tirsdag den 14. december 2010

Tusind, tusind tak :-D

Allerførst vil jeg gerne sige tusind, tusind tak for alle jeres søde kommentarer om mine nye stempler - det luner virkelig !!
Og så er jeg helt overvældet over den store deltagelse der har været . . . så mon ikke det ender med at jeg sponserer et sæt stempler mere, så der ender med at blive flere heldige vindere ;o)
Er det kun mig, der mangler at skrive julekort i år - eller er der flere derude, der heller ikke rigtig er kommet i gang? Det er ikke fordi jeg skal skrive så mange. Måske en 6-8 stykker. Men jeg er slet ikke startet endnu.
Jeg må hellere se at få kigget på det i morgen formiddag - for I morgen aften har vi et stort arrangement på højskolen med glögg og æbleskiver og Tranebjerg Kirkes Kor og Seniorkor, der kommer og underholder, og vi regner med op til 200 deltagere.
Og torsdag aften er der afslutningsfest for kursisterne...

5 kommentarer:

  1. Nej Gitte du er ikke den enste, jeg mangler også dem alle sammen. Men det går nok :0) Rigtig god fornøjelse i morgen....

    SvarSlet
  2. Hej Gitte
    Hvor er det dejligt at høre, at dine stempler er blevet modtaget så godt! Jeg kan godt forstå at du er glad! At du så tilmed vil sponsere et ekstra sæt, det gør det jo bare dobbelt så spændende for vi andre. Jeg håber at være en af de heldige, men det lille håb sidder vi jo alle sammen med, så jeg x'er fingre.
    Desværre er jeg ikke begyndt på julekortene endnu, for jeg har haft så travlt med en syg mor jeg skulle passe indtil hun blev indlagt på stgehuset, og imens hun var der blev min mand også syg med det samme som min mor, så nu har jeg to som dårligt kan gå, at tage mig af, men hvis ikke jeg når julekortene i år, så kan jeg da heldigvis skrive en mail til dem. At det så ikke ligefrem er nær så hyggeligt, som et julekort, det må vi jo tage med i en snæver vending. Jeg håber du når at skrive dine julekort, så hvis ikke du allerede er gået i gang, så må du hellere skynde dig, for du har jo også rigeligt at se til de næste dage. Held og lykke med det hele!
    Hilsen Eva

    SvarSlet
  3. Skønt kort og tja jeg ahr skrevet julekortene men ha rendnu ikke været på posthuset med dem

    SvarSlet
  4. Skønt at dine stempler falder i så godt jord, det er jo lige før at det er en ekstra julegave for dig. Julekortene er skrevet i søndags og blev sendt i mandags, så det skulle der være styr på. Hav en god dag

    SvarSlet
  5. Jamen selvfølgelig faldt de i mere end god jord - de er rigtig skønne! :)
    Jeg har lavet julekortene, men der mangler altså at blive skrevet på dem også - men mon ikke det bliver imorgen når jeg har en fridag, og julegaverne er købt ;)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...