søndag den 8. maj 2011

Første forsøg med distress stain

Nu har jeg prøvet et par teknikker med distress stain. Og jeg er da allerede rigtig træt af at jeg kun ejer en enkelt farve :-) Her har jeg først på almindeligt hvidt karton embosset med hvid og derefter male hen over med distress stain. Virkelig simpelt, men rigtig fedt.

Her har jeg føst kørt mit karton igennem en Tim Holtz embossing folder med mursten og derefter malet over med distress stain. Efter at det er tørret har jeg slebet lidt med sandpapir for at få det lidt rå look. Tagget og sommerfuglen er lavet af almindeligt hvidt karton, som jeg har dyppet i lidt distress ink - dvs. jeg har taget et plastik underlag og tværet lidt distress ink på i 2 farver. Så har jeg sprayet lidt vand på og dyppet mit karton. På den måde for kartonet et lidt flammet look.


Det var hvad jeg nåede i denne uge. Det var nok til at jeg skal have flere distress stains og lege videre. Håber I også har fået lyst til at prøve distress stain.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...