fredag den 20. maj 2011

Personlig stil . . . eller ej . . .

På Scrapsisters' Forum har der for nylig været en debat om, hvorvidt man kunne genkende en scrappers stil eller ej. Og det mundede ud i at Sarah arrangerede en lille konkurrence, hvor man kunne sende et LO ind og så ville de blive lagt ud som en gættekonkurrence om "hvem har lavet hvad".

Mit layout blev vist ganske typisk for min stil, og der var da osse over halvdelen der havde gættet på at det var mig, der havde lavet det.


Den cremefarvede karton har fået et enkelt sprøjt Color Wash i farven Stream.
Og så har jeg brugt noget mønsterpapir, som jeg købte i Jo-Ann's i USA - de cremede og lilla farver matchede så godt med solnedgangsfarverne der spejlede sig i glasset i skyskraberne i Los Angeles centrum.
Billederne er i øvrigt taget om aftenen mellem to workshops på CHA, hvor vi smuttede en tur uden for Convention Centeret, som ligger lige udenfor downtown-området.

3 kommentarer:

  1. Flot LO...det må være svært at vælge billeder ud til scrap, efter sådan en tur...Det må være en kæmpe oplevelse ;-)

    SvarSlet
  2. Det er et flot layout - og jeg gættede også rigtigt på dig.
    Spørg ikke hvorfor, men jeg var ret sikker.
    Lækkert papir, og det passer så fint til aftenstemningen.

    SvarSlet
  3. Hold op nogen skønne aftenbilleder du har taget - og farverne i dit layout er så fint atstemt efter billederne! :)
    ....sådan nogen billeder gad jeg også godt få mulighed for at ta' en dag ;)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...