fredag den 10. juni 2011

Creative Publishing - Gratis Mini-album Kursus

Har du hørt om det nye tiltag i den danske kreativ-verden: http://creativepublishing.dk/ ?
Det er Heidi og Eva, der står bag, og på siden vil der med tiden bl.a. komme en masse kreative kurser og e-bøger, som man kan købe.

Som en appetitvækker har de lagt et helt gratis kursus ud, hvor man lærer at lave et sjovt minialbum med en masse spændende teknikker - det eneste du skal gøre for at komme med, er at tilmelde dig derinde - og så selvfølgelig bruge lidt tid på at læse tingene igennem, for kurset er "selfpaced", dvs. at du selv læser lektionerne og laver tingene i dit eget tempo...

Jeg er selv sprunget med på kurset, og her kan du se hvad jeg foreløbig har fået lavet - nemlig forsiden til albummet, som skal handle om vores flytning til Samsø i 2007.
På kurset lærer du bl.a. hvordan du kan modificere pynten til dine sider med f.eks. sværte og Alcohol Inks, og det er hvad jeg har gjort her.
Jeg er ikke helt sikker på om forsiden er færdig endnu - kunne nok godt tænke mig at den blev pyntet *lidt* mere - så jeg må lige på jagt i gemmerne efter velegnet pynt.


Men hop selv med på kurset derinde og få en masse sjove idéer - som sagt er det helt gratis!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...