onsdag den 20. juli 2011

Kort med voks og cracle paint

Jeg faldt lige over et billede jeg lavede en gang jeg besøgte Gitte på Samsø, en aften vi legede med UTEE og voks. Billedet er dyppet i smeltet voks og får derfor en mat glat overflade, meget lækker effekt.
Det med at gruppere blomster og gøre det i flere farver er noget jeg stadig skal øve mig på, men jeg forsøgte da :-)

En detalje fra kortet er trådrullen. Den har jeg givet en gang lys lilla cracle paint og da det var tørt fik den lige en tur med en mørkere lilla distress ink for at fremhæve krakeleringen. Der skulle selvfølgelig bindes lidt bånd om så der ikke var tvivl om hvad det skulle forestille, jeg har her brugt råhvid floss.

2 kommentarer:

  1. It's truly a great and helpful piece of information. I'm happy that you
    shared this helpful information with us. Please keep us
    informed like this. Thanks for sharing.

    Also visit my web blog :: http://www.plutos.org.uk/Architect-firms-in-london/link/16250

    SvarSlet
  2. I love what you guys tend to be up too. This kind of clever work
    and exposure! Keep up the excellent works guys I've included you guys to my own blogroll.

    My page - http://only-4u.com

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...