torsdag den 1. september 2011

Clearly for Art

Et rigtig spændende produkt fra Ranger er "Clearly for Art" folierne, hvor du kan udstanse figurer og herefter varme dem med varmepistol (heat gun) og modellere dem igen og igen.
Her er en lille introduktion til produktet fra vinterens CHA-messe:
http://www.podcast.tv/video-episodes/cha-winter-2011-wendy-vecchi-shows-her-clearly-for-art-papers-13870551.html

De findes i hvid, sort og klar, og her har jeg leget med den klare. Jeg har stanset blomster ud med Tattered Florals-die'n og herefter opvarmet og formet blomsterne.
Bagefter har jeg malet dem med to forskellige farver Alcohol Ink, og til sidst er de med en brad sat sammen med en udstanset blomst i mønsterpapir (til venstre er plast-blomsten nederst og til højre er den øverst).



Papirerne jeg har brugt er fra Basic Grey 6x6"-blokken "Hello Luscious".
Jeg har endnu ikke besluttet mig for hvad blomsterne skal bruges til - jeg kunne bare ikke vente med at komme i gang med at lege med det nye materiale!


3 kommentarer:

  1. Wawww hvor de smukke... har du det med til Viborg i morgen??
    Ha' en god dag, vi ses i morgen!!!

    SvarSlet
  2. Interessant. Flotte blomster du har lavet.

    SvarSlet
  3. hvor ser det bare god ud :)

    lækre farver

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...