mandag den 12. september 2011

Layout med Papir fra Paper Loft

Lørdag deltog jeg i Kort og Scrap i KFUM Hallen i Ålborg. Det var en rigtig hyggelig dag, og der blev naturligvis også lavet konkurrencer med skitser til layout ved den lejlighed. Dette er mit bidrag til den første skitsekonkurrence, dog har jeg vendt skitsen på højkant :-) Det kan måske undres at der står Merry Christmas men at det ikke ser voldsomt julet ud, men vi er altså på vej til julefrokost til søs i Stockholms skærgård :-)
Papiret der er brugt er fra Paper Loft, serien Now & Then. Jeg har brugt bagsiden fra tog af dem til dels den store flade og dels den grå kant på det næste lag. Og så ellers forsiden fra dem til det sribede lag og flagene.
  I venstre side har jeg lavet en bort med et borderpunch hvor man kan trække bånd igennem og her valgte jeg at trække pink igennem så det matchede mit tørklæde. Bladene der er ved blomsterne er lavet med en die fra Mariannes design, dog har jeg valgt ikke at embosse den ved denne lejlighed. Jeg var lidt bange for at det blev alt for dunkelt med alle de brune og grå farver, men jeg syntes faktisk at det er blevet okay med de små dråber af pink der dukker op rundt omkring.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...