tirsdag den 18. oktober 2011

Et spellbinder kort

Jeg havde lyst til at forsøge mig med at lave et spellbinderkort. Jeg har ikke lavet et sådan ført, så jeg rådførte mig på www.youtube.com Der ligger godt nok mange how-to videoer, når man først går i gang med at søge.

Kortet til højre er lavet på følgende måde. Jeg har skåret to ens cirkler ud af rødt karton med min spellbinderlace-dies. Den bageste har jeg falset ca 1 1/2 cm fra toppen og så limet cirklerne sammen der. Så får man et fint kort, der kan stå pænt på bordet.

Derefter har jeg skåret en hvid karton cirkel ud med mine almindelige runde spellbinders. Den har jeg stemplet med juletræet fra "Eline - jingle bells sættet". Som jeg har nævnt før er det mit favoritstempelsæt for tiden. Det er et clearstamps sæt, der giver det skarpeste aftryk. Det er SÅ lækkert.
Her har jeg brugt juletræet fra sættet, som jeg har sværtet med to forskellige slags grønne sværter. Derudover har jeg brugt teksten "season greetings", som er stemplet i brunt.
En enkelt poinsetta blomst i lag fra Prima, med en hvid brad i midten for at give lidt dimension, og det obligatoriske bling kommer i form af små klare rhinesten placeret systematisk i kanten.

Jeg håber, at I har fået mod på at prøve dette super nemme spellbinderkort. God fornøjelse.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...