onsdag den 19. oktober 2011

To simple julekort til dem af jer, der skal lave rigtig mange.
Igen er det et juletræstempel fra "Elines- jingle bells" sætttet, som Hobbyboden forhandler.
http://gittes.dk/shop/search-2.html?keyword=Eline

Jeg har lavet to monocramatiske kort, hvor jeg i begge tilfælde har taget udgangspunkt i baggrundsstempler fra Hero Arts, der er stemplet med en turkis sværte.
Juletræet er stemplet med samme farve og jeg har skåret to eyelet circle spellbinders ud i blåt karton, for at lave en matte til motivet.

Det obligatoriske bling, som altid finder vej til mine kort, er rhinesten placeret, på det kort til højre, i den yderste ramme, af blomster på baggrundsstemplet. De træder ikke så tydeligt frem på billedet pga. af blitzen, men de er meget tydelige i virkeligeheden.



På kortet her til venstre har jeg brugt en stjerne baggrund og så placeret rhinesten i de store stjernes centre. Enkelt med virkningsfuldt.

Begge kortbaser er hvidt glat karton, der er foldet på midten, hvorpå jeg har stemplet direkte.

Hvis I har lyst til at kigge nærmere på hvilke baggrundsstempler fra Hero Arts, Hobbyboden fører, så tag et kig her:
http://gittes.dk/shop/stempler-hero-arts-437c1.html

Ellers håber jeg, at I nyder efterårsferien, dem af jer, der er heldige nok til at have det. Regnvejret er jo en god undskyldning for at sidde indenfor og være kreativ.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...