fredag den 18. november 2011

Fra Scra-a-mania

I år var jeg med Gitte på Scrap-a-mania og hjælpe med standen. Det meste af tiden brugte jeg på at lave demonstrationer af bigshotten, især med fokus på embossing folders. Et af motiverne jeg brugte en del var den søde Christmas Wine embossing folder fra Craft concepts.
Her er den brugt med et stykke hvid bazzil karton, og efterfølgende har jeg påført distress ink i tre forskellige farver for at skabe den marmorerede effekt. Husk at bruge applikator værktøjet
 så du får den lækre bløde effekt uden kanter.

Motivet er monteret på mørkebrun karton som igen er monteret på et stykke karton i æblegrønt, en dejlig kombination syntes jeg. Jeg bandt et stykke brunt organza omkring de to første lag og et stykke twine omkring sløjfen, og så blev kortet afsluttet med en hilsen lavet med Gittes eget tekst stempel.
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...