torsdag den 24. november 2011

Julealbum - kageopskrifter

Jeg er blevet inspireret af snakken på diverse forums omkring "Project life" og julealbums. Princippet i "Project life" er at dokumentere hverdagen på en nem måde. Så vi er egentlig tilbage ved de gode gamle fotolommer, som så både fyldes med fotos og med pyntede tags.

Jeg har valgt at bruge det samme princip til at lave et julealbum. Jeg er først lige startet, så denne side er den først jeg har lavet. Jeg har valgt at bruge ATC-lommer i en A4-størrelse - dvs. med 9 lommer til fotos eller tags. Man kan også vælge at bruge fotolommer til 10x15 cm. Dem vil jeg bruge når jeg skal igang med ""Project life".

Nå men lad mig vise jer min første side til julealbummet. Jeg har brugt julepapiret fra Bo Bonny. Overskriften er lavet med et sizzllits strips alfabet.

Jeg har givet de små tags med opskrifterne en lille tab. Du kan f.eks. bruge denne tab fra McGills. Med den lille tab kan tag'et nemt tages ud når der skal bages småkager :-)

Opskrifterne på mine småkager fortsætter på bagsiden af tagget, men ellers er papiret dobbeltsidet og dermed er der også en flot bagside. Men ellers er bagsiden den næste side i albummet, så der kan også fyldes ud med fotos eller andet pynt. Når jeg kommer lidt videre med mit julealbum vil jeg nok tilføje lidt mere pynt evt. stemple med stazon udenpå selve plastiklommen.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...