onsdag den 2. november 2011

LO fra Convention

Det er snart ved at være længe siden at der var Convention i Middelfart - men jeg havde lavet et LO til skitsekonkurrencen.

Jeg har forsøgt mig med lidt anderledes stil end jeg plejer. Der er mange flere detaljer og meget mere pynt og det er ikke nær så strukureret og "rent" som min stil ellers har det med at være.

Det var spændende at prøve og bestemt ikke sidste gang jeg udfordrer mig selv med at prøve noget anderledes.



Papiret er fra Riddersholm - Vintage Pink.
2 ark, hvor det øverste er flænset lidt i kanten og så har det fået lidt lys brun sværte.

Der er også sat en stor cirkel af mønsterpapir i brune nuancer som baggrund for billederne og al pynten - det kan være lidt svært at se - men den er der!




Der er håndsyet hele vejen rundt i kanten af det øverste papir, i kanten af de to aflange stykker mønsterpapir i venstre øverste hjørne og højre nederste hjørne og rundt i kanten af cirklen. Det er et stort arbejde, men jeg elsker den effekt det giver.



Der er brugt en del blomster - i flere lag. Både færdigkøbte og hjemmelavede - bl.a. med Retro Punch i flere størrelser. De fleste af blomsterne har fået en halvperle, en brad, eller en blomsterknop i midten.

Der er brugt sommerfuglepunch, blonde, mønsterpapir med gammel skrift, tyl, bånd, pins, bladpunch, metaldims, halvperler, stickles, sværte og meget mere.





Billederne er ridset lidt i kanten med en fil, så de passer til det lidt slidte og distressede look.


Der er også sat en udstandset gren på, der er lavet med denne flotte die fra Marianne Design.


- Anne

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...