fredag den 9. december 2011

Canvas shapes fra Prima

Jeg har denne gang prøvet at arbejde med et produkt, der er nyt for mig. Canvas shapes fra Prima. Lækre stofstykker med en effekt, sådan at når du mister dem, så får de automatisk et mønster. I dette tilfælde har jeg taget udgangspunkt i samlingen, der hedder Romantique.

Jeg har brugt grønne og blå glimmermists til at sprøjte herover blomsten og bladet, og jeg er mildest talt blevet helt vild med den effekt, det giver. Se hvor fint den hvide tekst træder frem på bladet.Jeg trængte til at lave et forårskort så papiret jeg har brugt her er fra "girls paperie" og hedder serien hedder "vintage whimsy". Jeg faldt for den lyseblå farve, der satte forårstankerne i gang hos mig.

Jeg har sværtet alt papiret rundt i kanten med en blå distress ink og sat en blonde fra graphic45 tværs over kortet. En enkelt happy birthday og monteret på en hvid kortbase, samt et par perler i en snor, og sådan blev det ;-)

Nu kan foråret bare komme an (selvom det har lange udsigter her i denne juletid)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...