torsdag den 29. december 2011

Klar til FOF kursus

Den sidste lørdag i februar har jeg fået lov at holde et kursus for FOF i Århus med temaet stempel teknikker, så jeg er i fuld gang med at finde på kort og ideer vi skal lege med. Jeg regner med at starte med et helt simmpelt kort bare med baggrunds stempel, og så arbejde med ind i de forskellige teknikker et kort ad gangen.
Det er ikke sikkert kortene kommer til at se lige præcist ud som nedenfor, det er bare min leg med teknikkerne.
Første kort er med Hero Arts baggrundsstempel i pink, pink bort og en lækker mønstret sommerfugle bort lavet med border punch fra Martha Stewart. Sommerfuglen kommer samme sted fra, og jeg har lige lavet et par prikker bag den så man kan få fornemmelsen af bevægelse (lavet med stickles)
 Nummer to kort bliver med to lag stempler, et tekst baggrundsstempel i sart  brun og et negativ baggrundsstempel i lilla.
Det er efterfølgende pyntet med en mørk lille bort lavet med mit yndlings border punch fra Martha Stewart, en kæmpe blomst, lidt twine og et par charms.
Nu vil jeg så igang med at lave et kort til næste teknik, tror der skal leges med lidt varme embossing... men det ser i når jeg kommer så langt :-)

/Gitte

2 kommentarer:

  1. Det lyder utroligt spændende, er det et kursus der bliver udbudt, for så er det da et must at komme med der.
    Dine kort ser rigtigt godt ud.

    SvarSlet
  2. Ja det bliver udbudt hos FOF i Århus, du kan se mere her:
    http://fof.dk/Kurser.aspx?enhed=2&menu=130&kursus=133420#133420

    og du skal være mere end velkommen :-)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...