torsdag den 8. december 2011

Riddersholm design

Et julekort med en af årets absolut lækreste papirsserier, nemlig riddersholm design. Her har jeg taget udgangspunkt i det smukke englebillede. Jeg ville passe vældig på ikke at dække for meget af hende, så derfor tilføjede jeg kun et enkelt large tag til kortet, som jeg så tilgengæld pyntede. Baggrunds papiret blev først sværtet i kanten med tea dye distress ink. Herefter sværtede jeg på samme måde det store tag og limede en sværtet revet bogside bord henover tagget.
Jeg har stemplet en sort svungen tekst i bunden af taget. Teksten er : " Best wishes for Christmas" og stammer fra Eline sættet, som jeg linkede til i mandags. Tagget har jeg revet bunden af, for at give en lidt rå afslutning og for at matche det revede bogpapir.
I tag-hullet har jeg bundet lidt natur-farvet twine, hvor der i enderne er bundet to metalhjerter. Tagget er monteret med en lille fjer limet inden under, for at understrege engletemaet.

4 kommentarer:

  1. Utroligt smukt kort.
    Riderholm papir er bare dejligt.

    SvarSlet
  2. Nej, hvor er det smukt, og så gennemført, meget lækkert. v.h. morkaren.

    SvarSlet
  3. Kan ikke sige meget andet end - SMUKT :)

    SvarSlet
  4. Rigtig smukt kort. Ja Riddersholm papir er bare såååå lækkert.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...