søndag den 15. januar 2012

En gammel kending

Gode ting kan man bare ikke få nok af og de tåler også en gentagelse..... Og det er lige netop hvad jeg vil vise i dag.Jeg har nemlig pyntet en Toffiffe-æske.Som base har jeg brugt et stykke ret kraftigt mønsterpapir i grønne nuancer, dog med meget neutralt mønster.Papiret er skåret til en base i størrelsen 17,5 cm x 27,5 cm og falset ved 2,0 - 12,8 - 14,9 - 25,6 cm.


Til oversiden af basen har jeg skåret et stykke lysegrønt karton og et stykke mønsterpapir med blomster.


Jeg har også lavet en bort med et af de lækre borderpunches fra Marta Steward. Jeg har brugt punchet på begge sider af en strimmel lyserødt karton, så det giver en fin "blonde-bort"


Oven på den lyserøde bort har jeg sat et lille stykke blondebånd.


Som ekstra pynt har jeg punchet nogle forskellige sommerfugle ud af forskelligt papir - med dette 3 i et-punch og dette skønne punch. Jeg har også lavet et par bannere, som er stemplet med et enkelt ord.Der er også brugt et par pins og lidt gennemsigtige halvperler.




- Anne

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...