torsdag den 22. marts 2012

Et hurtigt kort

Jeg kan rigtig godt lide at bruge lang tid på det jeg laver og gøre meget ud af detaljerne og pynt og hele opsætningen - og når jeg surfer i cyperspace kan jeg også se, at andre gør det samme med rigtig flotte resultater. Men nogle gange kan det også være fedt at lave noget hurtigt og enkelt og sådan er det kort jeg gerne vil vise i dag.



Jeg har brugt et stykke karton med lidt struktur til basen på kortet. I stedet for de traditionelle størrelser er dette kort aflangt, 20x10 cm.

Det eneste pynt på kortet er 3 udstansede sommerfugle i lyserøde nuancer - de 2 af dem er udstandset i samme papir. De har hver fået en lyserød blingsten midt på.

Derudover har jeg stemplet en lille tekst på et stykke hvidt karton, som sidder i det modsatte hjørne af sommerfuglene.

Det kunne jo være brugt en hvilken som helst udstandset figur - hjerte, blomst eller hvad der passer til kortets formål og det samme gælder for teksten.

Et hurtigt og meget enkelt men -efter min mening - stadig rigtig sødt kort.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...