mandag den 5. marts 2012

Lag-på-lag-kort fra Scrap i det Jyske

Allerførst en stor tak til alle jer søde kunder, der kiggede forbi vores stand i lørdags  -  og ikke mindst tak til Sabina, som endnu engang havde stablet et superhyggeligt og velorganiseret arrangement på benene.

Forleden dag viste jeg et sneak-peak (en lille appetitvækker) på en af de make&takes jeg havde planlagt.
Her har I så hele kortet  -  som er lavet lag-på-lag i creme og råhvid karton, som hver især har været igennem Bigshotten i forskellige embossingfoldere, som har lavet hhv. en blad- og en prik-prægning. Ovalen er skåret med en Spellbinder die.
Blomsten er en Marianne Craftables die og det prikkede chiffonbånd er bundet som en "snyde-sløjfe", hvor man binder et løst stykke bånd fast på et andet.


5 kommentarer:

  1. Et smukt og elegant kort.

    SvarSlet
  2. Sødt og rigtig elegant kort.

    Jeg håber du får hvilet ud ovenpå weekenden, når du nu har lukket butikken mandage.
    ØV, tænkte jeg, da jeg stod og rev i din dør mandag middag. Jeg havde lige glemt, at du også skulle have fri engang imellem.
    Godt du kommer til Fyn så. Jeg klarer mig med papir så længe...haha.

    SvarSlet
  3. Selv tak for en hyggelig dag og en super god make and takes. Det kort her er så smukt og elegant... glad for at jeg lavede det:-). Ha en god tirsdag

    SvarSlet
  4. Rigtig sødt kort, kunne være man skulle prøve det engang.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...