mandag den 12. marts 2012

Neverending Card dekoreret vha. templates fra Crafter's Workshop

Sidste weekend til Scrap i det Jyske, havde jeg også forberedt denne make-and-take.

Kortet er lavet som et "neverending card", som egentlig er ganske simpelt i sin opbygning, når først man har fanget princippet. Men det er altid sjovt at give sådan en kort væk, og man ser modtageren sidde og folde op og ud i én uendelighed . . . kortet virker for mange nærmest helt magisk!


Forsiden er dekoreret med karton, som deltagerne selv skulle dekorere ved hjælp af nogle af de mange fede templates fra Crafter's Workshop.
Jeg har brugt den store Harlequin skabelon, som jeg har lagt over grå karton og derefter sværtet med Distress Ink Pad i farven Old Paper først. Bagefter har jeg rykket skabelonen lidt, og sværtet en gang til, men denne gang med farven Peeled Paint.
Det er lettest at sværte farven med en Ink Tool Applicator eller med Cut'n Dry Foam, som man klipper ud i små stykker på 3x4 cm og herefter "dypper" i stempelsværten og herefter kommer den på i lette, cirklende bevægelser.

Du finder de lækre skabeloner fra Crafter's Workshop her:
http://gittes.dk/shop/crafters-workshop-367c1.html

Og her er en how-to, hvis du selv vil prøve at lave et neverending card:
http://www.cardmakingparadise.com/neverending%20card.html

2 kommentarer:

  1. Super fint kort ;o) og tak for linket, det må jeg prøve en dag. Fortsat god aften.

    SvarSlet
  2. Spændende kort .. kunne da være jeg skulle prøve at lave sådan et :)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...