søndag den 1. april 2012

Sølvbryllupskort

Igen har jeg haft min hænder nede i honningkrukken fyldt med Chantilly Dawn papirerne fra Riddersholm.

Denne gang har jeg fremtryllet et sølvbryllupskort med udgangspunkt i gatefold teknikken. Som altid laver jeg denne teknik med overlap i højre siden og denne gang har jeg skåret kanten på en af Tim Holtz border dies nemlig den der matcher Baroque dies´en.

Prima bogstaver igen igen og en masse blandede blomster, samt en fjer for at mikse teksturerne på kortet lidt. Jeg har også sat et lille perlehjerte og små rhinesten tilfældigt på kortet og brugt resterne af en crystal swirl jeg havde liggende.

Alle kanter er blevet sværtet med walnut stain distress ink for at give et mere færdigt udtryk.














Sådan her ser kortet ud når man åbner det. Den venstre kant er en border punch og skrivefeltet er lavet med den store baroque fra Tim Holtz. Se hvor fint kanterne matcher hinanden ;-)

I midten har jeg taget udgangspunkt i den dies der hedder "regal crest" og tallene er fra "vintage noel". Tallene har jeg samtidig embosset med det nye embossing pulver "shabby green" fra Stampendous. Det er mest hvidt, men med lidt glimmer og en lille smule grønt i.. meget lækkert.. det kan købes her: http://gittes.dk/shop/embossing-pulver-shabby-15817p.html

Det lille teksttempel er fra Hero arts. Her har alle kanterne fået "tea dye distress ink" og der er monteret små hvide blomster i højre side.

6 kommentarer:

  1. Hvor er det et flot sølvbyllupskort, lækker detaljer og skønt papir:)
    God søndag:)

    SvarSlet
  2. Flot sølvbryllupskort, fine detaljer....

    SvarSlet
  3. Flot kort .. det er rigtigt lækkert, den måde du har lavet kanterne på :)

    SvarSlet
  4. Et rigtig flot sølvbryllupskort.

    SvarSlet
  5. dejligt kort - med en masse flotte detaljer... :)

    SvarSlet
  6. Rigtig flot kort!
    God weekend.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...