søndag den 13. maj 2012

Flip kort med spellbinders

Lige inden ugen går på hæld skal I have et sidste specielt kort. Jeg fandt denne tutorial til et flipkort med spellbinders. Jeg har ikke fulgt tutorialen helt, men brugt princippet med at få skåret halvdelen af spellbinder-figuren ud ved at lægge dien halvt inde i skærepladerne.

Se tutorialen her.
Her kan I se kortet jeg har fået lavet. Jeg har brugt spellbinder sættet med sommerfugle. Som pynt i højre side har jeg brugt et Martha Stewart borderpunch med sommerfugle. Border punchet kan kombineres med hjørne punchet med samme mønster. Den lille sommerfugl øverst til venstre er klippet ud af en rest af borten.

Her ses det hvordan kortet åbnes.


Håber I er blevet inspireret til at lave anderledes kort. Det her flip kort skal jeg klart lave nogle flere af :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...