tirsdag den 8. maj 2012

Tilt card

Jeg har været på youtube igen og har denne gang fundet et "Tilt card". Man skal bruge et rektangulært stykke karton (f.eks. A4). Kartonet foldes i halvt på den lange led og på den korte led og på den ene diagonal. Det vises let forståeligt i denne video.
Jeg har brugt kraftigt karton og måtte lukke kortet i nederste venstre hjørne af "forsiden" med et lille stykke tape.

Kortet er lavet med den blå serie fra Maja Design.

Jeg har pyntet med et lille tag med et af Gittes egne stempler. Jeg har gjort noget, som jeg ikke plejer at gøre. Stemplet er faktisk lidt for stort til tagget, men jeg synes egentlig at det giver en god effekt med lige det her stempel.

Sommerfuglen på kortet er lavet med et 3-i-1-punch, som laver 3 sommerfugle, som kan lægges i lag eller bruges hver for sig. Jeg ELSKER det punch. Jeg har lavet alle 3 lag. Det nederste i blå karton som kortet. De to andre i to forskellige designs af Maja papiret.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...