fredag den 4. maj 2012

Ud og gå

Idag fik jeg lyst til at scrappe lidt med det formål at få fortalt historien, at fastholde minderne - mere end at lave de store kunstneriske udfoldelser.
Samtidig arbejder jeg på at få brugt noget mere af alt det papir jeg har liggende, serier hvor jeg måske har et enkelt ark tilbage der ikke er blevet brugt.

Jeg fandt dette papir fra Websters pages der passede så fint til jakken og paddehatten med de dejlige røde nuancer. Men jeg havde kun det ene ark tilbage og kun en lille rest rød karton der passede til så jeg måtte ned i gemmerne og lede. Her fandt jeg en af de lidt ældre serier fra graphic45 med de søde små tern og den passede perfekt i farven. Tror faktisk det er en af de første gange jeg sådan blander papirer, jeg er normalt vældig autoritetstro :-)
Pynten er meget simpel; en masse knapper og så faldt jeg faktisk over det gamle stofmærke fra fodslaw der klart skulle med. Imidlertid var det MEGET rødt og blåt så det måtte lige en smut forbi en rødbrun glimmermist for at blive tonet ned :-)
Igen et layout hvor jeg leger lidt med collage stilen.


/Gitte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...