lørdag den 9. juni 2012

Dylusions fra Ranger

En af de nyheder, som Ranger lancerede på vinterens CHA-messe, var Dyan Reaveley's Dylusions Ink Spray, og selvom jeg egentlig synes at jeg har rigeligt med forskellige farvesprays i butikken i forvejen, ja - så måtte jeg alligevel lige prøve at tage en lillebitte smule hjem af dem.

I går fik jeg så leget lidt med et par af dem, og det kom der disse resultater ud af.

Motivet på kortet er stemplet og embosset med hvidt pulver. Bagefter har det fået en gang farvespray, hvor kun kartonen nedenunder - og ikke embossingen - har taget mod farven.
Under motivet er der sat en Spellbinders-udskæring og teksten er stemplet i to forskellige nuancer, hvor jeg har brugt Memento Markers til farvelægningen.


Tag'et er et ganske almindeligt Manila-mærke, som har fået et sprøjt Dylusion-farve på, og da det var tørt, stemplede jeg på skrå med et Hero Arts stempel. Til sidst er der bundet et stykke jute twine i hullet.


Hvis du er nysgerrig efter hvordan du ellers kan bruge disse lækre farvesprays, så tjek denne video fra vinterens CHA Show, hvor Dyan Reaveley demonstrerer dem:
http://www.youtube.com/watch?v=vWb258czM4I

2 kommentarer:

  1. Sikke et sødt kort, det ser rigtig godt ud!

    Rigtig god weekend

    SvarSlet
  2. Virkelig sødt kort i vilde tøzefarver tihi :)

    Ønsker dig en dejlig lørdag aften :)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...