lørdag den 30. juni 2012

En lækker die


da jeg for nyligt var nede og besøge Gitte i butikken i Odder faldt jeg over den her ramme die fra Leane, og den måtte jeg da eje. Ved samme lejlighed gik jeg vist lidt amok i 6" stacks, kom i hvert fald hjem med 3 stk, blandt andet denne fra Bo Bonny. Når jeg sidder og laver kort er jeg altså lidt vild med de stacks, det er lækkert at have hele serier af små ark der er lavet i mønstre der passer til at hele arket er 6" (det kan nogen gange blive lidt for stormønstret ved 12") og arkene matcher bare hinanden.
På kortet her har jeg brugt to forskellige ark, jeg fandt et ark med mønster der matchede til hjørnemotivet på baggrunden - det klippede jeg ud i 7,5X7,5 cm så det lige passede inde i rammen. Den er til gengæld stanset ud i lys beige-brun karton - samme karton som selve kortet er lavet af. En lille tillykke-hilsen sat på med scalloped oval under i samme mønster papir og så ellers monteret med 3D puder, en håndfuld roser i forskellige farver - og vupti kortet er færdig :-)

/Gitte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...