fredag den 29. juni 2012

Igang med SMASH

I dag har jeg fået mig en SMASH bog for første gang, en gave fra en rigtig god veninde der tænkte at det ville være perfekt her mens jeg bor i København det meste af tiden - langt væk fra mit hobbyrum.

Den ser sådan her ud:

Den kommer med tilbage til København i morgen for jeg kan da slet ikke vente på at komme igang med at bruge den. SMASH konceptet er rigtig smart og på mange måder en rejse tilbage til den helt oprindelige måde at lave scrapbooking på, hvor historien og minderne er det vigtige. Samtidig er denne bog smart fordi den har en pen og limstift i en, så hvis du har bogen med dig når du er ude så kan du hurtigt lime tingene ind med det samme, notere et sjovt citat, eller måske notere ønsker til din ønskeliste lige når du falder over ideen.

Lige nu kan jeg ikke nænne at pynte den udenpå fordi den er så fin og ny, men mon ikke der pludselig sker noget på den front også.

Når jeg er kommet igang med at bruge den laver jeg lige en opdatering med et par billeder så i kan se den i brug.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...