tirsdag den 26. juni 2012

Kort med te

Som det nok så småt er gået op for alle, så er jeg temmelig vild med Maja Design :-) og har efterhånden købt en del forskellige serie til at lege med.
Denne serie er jeg vild med af to grunde, søde motiver og så er den lilla!. Dagens kort er lavet af et stykke karton i 20X20cm der er foldet på midten.
Af resten af kartonet har jeg skået en label med en spellbinder die, foldet den på midten og stemplet teksten med et af Gittes egne stempler - den er så brugt som lukke"dims" på kortet.



Når man åbner kortet (eller mappen måske), er der tre små lommer i højre side. De er lavet med maja papir, og med en udstanset bort lavet med border punch fra marta steward.
venstre side er beregnet til at skrive hilsen på, her har jeg brugt to lag maja papir og lavet bort ned af begge sider på øverste lag.
Det er selvfølgelig ikke meningen at der skal noget så kedeligt som pickwick te i sådan et kort :-) jeg havde faktisk købt små breve fra Perchs te til at putte i, men de ligger så i lejligheden i København.



/Gitte

1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...