lørdag den 23. juni 2012

Websters pages

Tidligere på ugen viste jeg hvordan jeg havde taget et stor blomst og centreret på et kort. I dag har jeg brugt samme teknik, men har taget udgangspunkt i skønne papirer fra webster´s pages "spring market". Det er en af de lidt ældre serier på markedet, men papirerne har en skøn charme med de klassiske motiver mikset med blomstercollager, som er genkendelige, hvis man først har stiftet bekendtskab med dette mærke;-)

Det øverste kort er lavet med en primablomt i siden, og så har jeg brugt disse wordstickers fra Cosmo Cricket : http://gittes.dk/shop/search-1.html?keyword=tiny+text
Dem vil jeg altså gerne lige slå et slag for... de er super billige (14,50 kr) og man får rigtig mange pr ark. De fåes i flere udgaver, og her er det udgaven "life" jeg har brugt. De kan mikses på kryds og tværs, og jeg forudser mange kort i min fremtid med disse små tekster. Jeg kan absolut anbefale dem. Andet kort er også lavet med en stor blomst (som jeg ikke lige kan huske mærket på) Jeg har brugt en rest af en crystal-swirl som supplement til blomsten og henover kortet har jeg sat en fed gul blonde ;-) Teksten er fra de små kort, der kan købes til selve serien fra Webster´s pages, og det er sådan et positivt statement. Det trænger man da lige til på sådan en Sankt Hans lørdag som i dag. Håber at I alle får en god oplevelse med bål og hygge, og så må sommeren ellers godt begynde!!
Hav en god aften i aften og pas nu på dyrene.

3 kommentarer:

  1. Rigtig søde kort.
    Fik lige smidt de word stickers på min ønskeliste, for de er da bare smarte og så kan printeren også få lidt pause :-)
    God weekend.

    SvarSlet
  2. Fine kort!! og de der tekster er da bare søde!! Sjovt jeg ikke har "set" dem før :)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...