fredag den 28. september 2012

Gang i kortfabrikken

I går aftes til Klippe- og Klistreaften i butikken, stod der - for mit vedkommende - OSH-kort på programmet.
Og jeg fik sør'me lavet hele 31 julekort til det gode formål !!

OK - det var også nogle forholdsvis nemme løsninger jeg valgte.
Jeg havde nemlig et par kasserede blokke liggende med færdige kortbaser med en fin bort nederst.

Og så var det bare at finde på noget nem pynt (udover et enkelt med en julestjerne lavet af udstansede birkeblade). Det blev mest noget med diverse Hero Arts stempler samt sværter i forskellig farve, nemme juletræer, som simpelthen bestod af udklippede aflange trekanter (á la bannere), udklippede  tekststempler og cirkelpunches.
Til sidst blev nogle af dem piftet op med washi-tape med prikker og striber.








8 kommentarer:

  1. Wauw, 31 kort på en aften, det er helt vildt - jeg kan godt li' de omvendte bannere du har brugt som juletræer.

    SvarSlet
  2. .... Du milde! Sikke en produktion af fine kort.
    :)

    SvarSlet
  3. De er rigtig skønne, dem skal der nok blive mange der bliver super glade for.

    SvarSlet
  4. Rigtig flotte og enkle kort - super sejt af dig.:-)

    SvarSlet
  5. Wow - 31 var mange på en aften, og de er også rigtig flotte. Er helt sikker på at der vil blive sat pris på dem, både ude og hjemme :-)

    SvarSlet
  6. Du er bare SÅ god til at få noget fra hånden ... og dine kort er super søde!!

    SvarSlet
  7. Wauw, så mange kort... de er så fine allesammen

    SvarSlet
  8. SKØNNE kort. Hvor er det ærgeligt at du er så langt fra mig. Klippe/klistre aftener lyder bare SÅ hyggeligt.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...