søndag den 16. september 2012

Prima Romance Novel

Af de mange prima blokke, der er kommet i den seneste tid, er Romance Novel en af mine favoritter. Den har mørke romantiske motiver og er super lækker...

Jeg har brugt en skitse fra www.pagemaps.com , der er netop kommet nye kortskitser, som jeg varmt kan anbefale, hvis man går lidt i stå en gang i mellem.


Papiret er sværtet med Distress ink, walnut stain. Den passer super godt til denne papirsserie, der jo i forvejen sværmer lidt for de mørke farver!.

Sommerfuglene er fra Studio Calico og kan købes her:
http://gittes.dk/shop/veneer-shapes-butterflies-17213p.html de koster 35 kr for en pakke og der er 20 stk. i.

Jeg har sværtet dem med distress ink i to farver og så sprøjtet dem med perfect pearls opløst i vand. Så får de en glitrende overflade og bliver rigtig lækre.


På teksten står der: "Når jeg tænker på dig, længes jeg hjem". Jeg har printet et ark ud på computeren med små tekster, nogen gange er det godt at snyde lidt, hvis man ikke lige kan få det, man gerne vil have som stempel ;-)

Håber I alle har haft en rigtig god søndag..

2 kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...