tirsdag den 11. september 2012

Så var der Leif, der blev 70 ;-)

Og han skulle da have et kort...

Så jeg lavede dette penge-kort til ham. Jeg ved faktisk ikke rigtigt, hvad denne type kort hedder, men jeg plejer at kalde dem pengekort, da jeg altid laver dem til penge-gaver.


Papiret jeg har brugt er fra Prima og det samme er bogstaverne. Jeg har stanset kanten med en martha staward punch i en fin blonde. Små blomster og perler pryder forsiden og jeg har stanset en stjerne ud, som underlag for tallene, der er hævet lidt fra kortet, for at skabe dimension.

Fra under stjernen kommer der en lille sort swirl, der er skåret ud med en die fra Memorybox.


Sådan ser kortet ud inden i. Jeg har stukket et løst kort ned i lommen, til at skrive hilsnen på. Hjørnerne er rundet og kortet er sværtet i kanten med distress ink.
Jeg har stemplet mønstret på den ene halvdel, med mit Hero arts baggrunds cling stempel og antique linnen distress ink.
Tak fordi I kiggede med i dag, håber alle nyder tirsdagen.

3 kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...