onsdag den 12. september 2012

Så var der noget med et bryllup

Jeps.. og så skulle der jo gang i bryllupskortene..

Her har jeg brugt Pion Design papir. Faldt pladask for den smukke grønne nuance. Jeg har brugt forskellige prima blomster og en enkelt hæklet blomst. En kageserviet er sat under det miderste stykke mønsterpapir og det hele har fået lidt sværte i kanten.

Jeg har brugt bogstaver ligeledes fra Prima og små perler overalt. Og så har jeg stemplet ordet "imagine" i højre hjørne.


Inden i kortet har jeg stanset med en stor Martha Stewart punch med hjerter. Den er perfekt til lejligheden.. faktisk er det gået hen og er blevet min ynglingsborder punch for tiden. Kortet kan tages ud og har fået rundet hjørner og sværte i kanten. Jeg håber I kan lide kortet og at I kigger tilbage i morgen til endnu et bryllupskort ;-)

1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...