fredag den 12. oktober 2012

60 år


      Så fik jeg gang i festkortene igen. Dette er åbenlyst lavet til en 60 års fødselsdag og jeg har brugt en masse papir fra Pion design.                                                                             
 
 
 På forsiden er det blomsterransken der er mest fremtrædende og så tallet 60, som jeg har placeret i en cirkel af rhinesten, der er delt på midten. Hvert tal er samtidig placeret på hver side af åbningen af kortet, der er lavet efter gate-fold metoden, men med overlap, som jeg har for vane ;-)
 



            Inden i kortet har jeg skåret selve skrivefeltet ud med en spellbinder. Til venste har jeg farvelagt en blomst, stemplet er fra hero arts, og det er farvelagt med distress markers og herefter stemplet. Rundt i kanten har jeg tegnet små syninger.  
 


Kortet er sværtet med distress ink rundt i alle kanter.





Og her til sidst ses bagsiden, som selvfølgelig også er beklædt med papir ;-)

1 kommentar:

  1. Skønt og gennemført kort, det er så fint og de blomster er bare skønne.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...